SibelAkn 32 haftalık gebeyim hanımlar. Bu iki gündür karnımda çok sertleşme oluyor hareket edemiyorum hiç ve aynı adet sancısı gibi ağrılarım oluyor bazen beni korkutuyor neden acaba ikinci gebeliğim bu arada. Benim gibi olan varmı ?
nickimikili SibelAkn benimde o haftalarda öyle oluyordu şimdi sıklaşacak doktor randevularınız sorun genede sancı vs çıkmasın allah korusun
melike5461 SibelAkn kasılma olabilir bir araya toplanıyo sertleşiyo orda sanki dimi, doktora söyle bu durumu cnm
1ana1bebe SibelAkn yalancı sancılar başlamis olabilir benimde bı yerde toplanıp sertlesiyordu bir süre sonra geçiyordu ama ara ara tekrarlıyoruz, yinede kontrolde sorun siz ne olur ne olmaz
Hazar_ali4119 SibelAkn Korkutmiyayimda benim doğum sancılarım öyle başlamıştı 30haftada hastaneye yatış yapılmıştı ciğer geliştirici iğne v.s yaptılar hastaneden çıktıktan birhafta sonra doğuma gittim 34haftada
SibelAkn nickimikili ay çok korkuyorum erken doğum olur diye bu aralar kafamda tilkiler dönüyor böyle bu şekilde umarım bir sıkıntı olmaz.
SibelAkn melike5461 normalde bir yere toplanınca sadece o bölge de sertleşme oluyor da benim karnımdan göğüs altına kadar komple sert oluyor ve hareket etmem zorlaşıyor birde adet sancısı gibi çok sık olmayan sancılarim oluyor
nickimikili SibelAkn allah korusun allaha emanet stres yapıp kurup aklınızda dahada kötü olmayın lütfen her şey olacağına varır 🙏🏻
melike5461 SibelAkn yalancı sancılar baslamış artık ozaman, şiödi kontrollerinde sıklaşır haftada bir gidersin