ilaydaergul Kızlar ek gıdaya ne zaman geçtiniz? Bebeğim 2 aylık aslında daha çok varda merakımdan soruyorum bazıları 4. Ayda geçiyormuş sizler ne zaman geçtiniz?
53bus ilaydaergul biz 5.5 aylık olduk tam anlamıyla gecmedık ama yogurt verıorm azar azar veya salatalık verıorm elıne dıslerı kasınıo o sekılde yaptm doktor kontrolumuze gdıcez ama şöyle bi hata yaptm annem daha dogrusu bir sabah kahvaltısında melemen suyundan cok az mınık agzına degdırdı cocugum allerjı oldu yüzü kızardı kabardı hemen acile götrdk götrwnw kadar gectı aslında ama her ihtimale karsı igne yapıldı bızım hayamz domates yumurta 1 yas sonrası verılmesı gerekıyor erken verdık size tavsıyem herseyı vermeyı
R3232 ilaydaergul biz 4.5 aylikken falan ufak ufak bazi seyleri tattirmaya baslamistik ama bebegim mama iciyordu. Eger emiyorsa 6. ayina kadar bekleyin derim
Ebru016 Canım 6 aydan önce eğer gerekli görülmüyorsa önerilmiyor sindirim sistemleri daha tam oluşmadığı için bebeğim 5 aylık 1 ay sonra kısmetse hafif hafif başlamak istiyorum ama doktorumuza da danışıp hareket edicez ,😁