Laren Guzel anneler 15 günlük bebeğim var iki kere emzirirken tikandi ve panik atak oldum şuan emzirmeye korkuyorum sürekli yanıma birilerini bulmaya çalışıyorum elim ayağım titriyor hiç iyi değilim bunu nasıl aşabilirim yardım edin lütfen
plakayerli Laren 3 aylık olduk hala tıkanıyo. Nefes almadan uzun çekti gibime gelirse memeyi kendim çekiyorum. Yine de öksürürse hemen ters çevirip sırtına hafif vuruyorum. Yutkunmayı iyi ayarlayamıyorlar çoğu bebek böyle
Kevseryldz Laren sen sakin olmalısın öncelikle az az sık sık emzirerek bunu aşabilirsin gerekirse 5 dk emzir bir saatte 5 kere emzir ve bebeği tutabildiğince dik pozisyonda emzirmeye çalış canım geçer zaten 😊
Zeroo Laren merhaba bende senin gibiydim sütün tazyiklidir tam 3 ay yanımda biri vardı hatta emzirmicem bile dedim sırf korkudan sonra alıstım gittim simdi en zevkli sey. Korkma dr bana bogazında gitsin en fazla ne olabilirmi falan diye cesaretlendirmişti cebri ve yavas yavas sırtına vur demişti.
Zeroo Laren birde bebegin basını hep daha dik tutmaya calıs yani rmzirdigin kokunun altına yastık falan destekle bası gövdesinden daha yüksekte kalsın canım
Lalalala1 Laren Öyle bir durumda hafif kaldır bebeğini kafasından çok hafif ve üfle bebeğinin yüzüne maşallah sütün tanzikli akıyordur ve bebeğinde birden çekiyordur aynı durum geldi başıma 2 çocuğumdada şimdi 3 aylığız hala yapıyor bebeğim sen sakin ol sadece ☺️