HaticeClk Kızlar mamanın içerisine zeytinyağ koyuyormusnz bize doktorumuz koy demişti kabız olamamsı için 3 aylık bebeğim bu arada
MinnakEgem HaticeClk bende hiç koymadım çok şükür kabızlık sorunu falan olmadı birazda mamayla alakalı bir durum kabızlık gazı mamalar kabız yapabiliyor
Kevseryldz HaticeClk ben doğduğundan beri meme mama devam ediyorum. Hemen her mamasına bir damla kadar koyuyordum. Şükür kabızlık sorunu yaşamadık gayet normal devam ediyoruz. Bi dönem bıraktım şimdi Günde 2 mamasına 1 damla koyuyorum
balyanakannesi2 HaticeClk Ben koyuyordum doktorum kaka yapamadığı için günde 3 defa 1 çay kaşığı koymamamıza izin veriyordu. Ama orijinal zeytinyağı. Güvendiğiniz bildiğiniz bir yerden temin etmek gerekir.