Pelinzade gittiğinizde ailenizdeki faktörleri söylemelisiniz. Mesela biz de eşimle yaptırmayı düşündük. Benim görümcem genetik mühendisi bu arada, ona sordum yaptırabilir miyiz diye. Bana dedi ki eğer doktor gerek görmezse yaptırmanıza gerek yok der, ısrar ederseniz yaparlar ama mesela ailede engelli varsa, akraba evliliği varsa bunları söylerseniz bunlar yaptırmak için geçerli sebep olur o vakit yaparlar dedi, özellerde daha kolay kabul ediyorlarmış genetik testi. Benim amca kızım down sendromlu, eşimin annesi babası teyze çocukları ve eşimin dedesi ile babannesi de teyze çocukları, eşimin bir tane kız kardeşi tavşan dudaklı doğmuş. Bunları söylersem daha kolay yaptırabileceğimi söyledi