3 aylık bebeğim var. Bebeğim göğsümün ucunu emiyor. Düzeltmeye çalıştıkça yine ucunu emiyor çekiyor kendini ve emerken de iyi çekmiyor üç aylık oldu artık daha iyi çekmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Sizlerde de böyle sorunlar var mı? Ne yapabilirim bu durum için