asel_kus Sezaryen olalı 13gün oldu. Gaz yaptığı için Süt, yoğurt ürünleri, mercimek tüketmemem söylendi. Ne zamana kadar tüketmemek gerekiyor? En sevdiğim çorbalar hep yoğurtlu. Şu yaz sıcağında bi onlar güzel gidiyor.
HavvaHalil95 asel_kus ne alaka ben doğum yaptım hastaneden cıkmadan yoğurt çorbası yoğurt eve geldim mercimek çorbası flan içtim suan 25 günlük oldum
Elfydr asel_kus ben herseyi yedim . Cok şükür hiç gazimiz olmadı. Bir bebek gazlı olacaksa inanın içtiğiniz sudan bile olur. Tabiki de siz yine de dikkat edin. Ben bol.bol rezene içmiştim.
BBBuse asel_kus kahvaltıda peynirime yemekte salataya kadar her şeye serpiyorum ne yiyorsam biraz sıkıcı oluyor bir zaman sonra ama işe yarıyor
HavvaHalil95 asel_kus sen bakma herseyi ye alışsın bebek valla ben yiyorum herseyi gaz yapar diye düşünmüyorum da
Angelangelll asel_kus Doğumdan sonra hastanede yoğurt muzlu muhallebi gibi seyler verdiler zaten. Kahvaltıda da süt getirdiler
Melek-k asel_kus bana da herşey gaz yapmıştı ama yoğurt çorbası yapmadı bir kez deneyin eğer gaz yaparsa devam etmezsiniz. Yemeklerinizde kimyon kullanın kimyon ve nane çayı yapıp için iyi geliyor