Neslihan1903 oy oyy çalışma ya başladığım ay yaşamak istemediğim bi savaş bu resmen, dün sağdım iyiydi, bugün regl oldum sağdım az geldi dediğin gibi azalmıştır zaten mama da veriyorum ten temasımız çook umarım galip gelen ben olurum, uyuycaksa zaten iyi emiyo ilk başta biraz zorluyo sonra bırakmıyor