Anneler merhaba,ilk defa başlık açıyorum. Kızım 15 aylık,iki gündür sağ kulağında 38 i bulan ateş ölçüyorum, yanağında da pembelik var,sol kulağını ölçüyoruz o 36 37 . Azı dişleri çıkıyor ondan mı acaba??doktorumuza yazdım da henüz görmedi. Bilginiz var mı acaba yardımcı olur musunuz??