yigitinanneesii Kızlar doktordan geliyorum bebeğim 49 günlük baş çevresi 40 cmmiş. Doktor baş çevresi büyük dedi ultrasona yönlendirdi. Doğduğunda 37,5 cmdi. Böyle bişey yaşayan var mı
Deleted12 yigitinanneesii ama bebek 50 günlük zaten normal değil mi bu kadar büyümesi. Anlayamadım. Ultrason sonucları çıkmadı mj
balarisi_2019 yigitinanneesii bence gayet normal. Yeni doğan bebeklerin ilk 3 ay 2cm olarak buyur kafaları.49 günlük bebeğin kafası Doğum cevresi büyük olduğu için 40 gayet normal. Hiç boş yere sıkıntı etme canım
Ayaz13 yigitinanneesii bizimde ilk ay 39 olmuştu 2 aylıkken 41 di şuan 7 aylık ve 46 doktorumuz genetik diyor gelişimi gayet iyi bende çok korkmuştum bebeğim erkek
Deleted12 yigitinanneesii benim de bebegimin kafa çevresi büyüktü hep hamileyken de ikide bir kafa çevresi büyüklüğünden korkutuyorlardı benide rüyamda bile görmüştüm yani kötü kötü kabuslar. Takma bence umarım normaldir herşey.
Ayaz13 yigitinanneesii yok canım istemedi hatta ben bukadar büyük olması normal mi diye çok defa sordum. Gelişimi iyi bakışları normal hareketleri normal sizin de kafanız küçük değil hiç gerek yok dedi.dönüyor. Desteksiz oturuyor . Emekliyor sende gelişimini takip et yine de için rahat etmesi için çektir ama bize gerek yok böyle bişeye dediği için gitmedik
yigitinanneesii Ayaz13 bizim daha 49 günlük olduğu için yavaş yavaş hareketleri başladı, doktor istedi usg umarım temiz çıkar