Biz de aynı durumdaydık 10 gündür kesinlikle bir şey yemiyordu ağzını kapatıyor ağlıyordu. Dişlerinden dolayı damakları alt üst kıpkırmızı idi Bi de uçuk çıkmıştı ağzına sıçramış çok şükür tedavi oluyor biraz düzeldi iki gündür iştahı biraz daha iyi ama kendi yemek istiyor. Kaşıkla ilacını bile içiremedim. Elimle yediriyorum kendisi biraz yiyor inşallah sizin de geçer. Dişten diye tahmin ediyorum. Emme olayı da aynıydı iki emip bırakıyordu. Şimdi tam memeci oldu