bloggeranne Kızlar nohut yemeğini nasıl yapıyorsunuz böyle yumuşak olması için püf noktanız var mı şimdi nohut ıslandım sıcak suyla ama ne zaman yapsam yumuşak ve güzel olmuyor yardım edin ☹️☹️☹️☹️
Lagertha bloggeranne sıcak su değil de akşamdan soğuk suya koyup ertesi gün haşlıyorum sonra yemeğini yapıyorum gayet yumuşak oluyor
Deletedmom896 bloggeranne Düdüklüde önceden haşla buzluğa koy ben kayınvalideme nohut veriyorum o haşlıyor fazla fazla buzluğa atıyorum ihtiyaç halinde çıkarıp pişiriyorum çok kolay oluyor böyle
_Gamze_ bloggeranne bu nohutla alakalı bir durum da olabilir. Ben de bir gece bekletirim sonra düdüklüye koymadan önce biraz kaynatıp o sarı gazlı suyunu dökerim sonra düdüklüye koyarım kaynamaya başladıktan sonra 45-50 dakika tutarım pişer.
Cedd bloggeranne aynı gün içinde ıslanan nohut hem sert oluyor hem de pişince kararıyor. Ben bir gece önceden soğuk suyla ıslatırım. Bir de püf noktası vereyim daha lezzetli oluyor. Soğanını tereyağla kavurup sonra sıvıyağını eklerseniz daha lezzetli oluyor☺️
bloggeranne _Gamze_ bir gece önceden sıcak su mu soğuk su mu? Bende yarın yapacam şimdiden koyim dedim eşim işe erken gidiyor yemek yemeden de gitmez
Lagertha bloggeranne bilmem ben hep normal su kullanıyorum(soğuk derken Çeşme suyu)hiç sıcak suyla denemedim
_Gamze_ bloggeranne soğuk su kullanıyorum ama şimdiden ıslamayın bence o kadar saat suyun içinde kalmasın akşam 11-12 gibi ıslasanız yeter
bloggeranne Cedd bugün yapmıcam yarına yapıcam şimdiden ıslatim dedim de ıslattım sıcak suyla tarifini Denicem
efelettin Bir gece öncesinden soğuk suya koy. Sabaha kadar şişiyor zaten. Nohutun cinsine göre değişir ama 45 dakika haşla. Sonra etli yapacaksan etiyle pişsin en son tuzunu at ☺️
bloggeranne Sıcak suyu döküp normal çeşme suyu koydum inşallah güzel olur dua edin kızlar eşim beğensin
Feyzosunannesi bloggeranne Ben bir gece önceden soğuk suya koyarım suyun içine biraz karbonat koyarım, diğer gün düdüklüde ortalama 40 dk filan pişer canim