Küçüğüm 6 buçuk aylık,büyüğüm 9 aylıkken emeklemeye başladı. Büyük oğlumda as bayrakları as ass modunda ağmalaklıydım😅 küçüğümde de çok sevindim elbet ama bundan sonra artık full time atraksiyon,bol koşturmalı günlerin geldiği için acele etmese miydik acaba oğlum dedim🙈 şimdi 8 aylık yürümeye çalışıyor. Hep peşinde,hep temkinli olma zamanlarındayız.
Eninde sonunda hepsi bu evrelerden geçecek. Kıyaslamak,neden diye sorgulamak çok manasız.