Ugggg Deletedmom0015 bugün yapıldı ateş yok çok şükür biraz mız mız türkü sayısı arttı ilk eve geldik bı üç saat uyudu sonrasında uyuttum yatırdım 15 dk sonra kalktı şimdi sallıyorum daliyo ama gene aciyo gözünü
Teomanim Deletedmom0015 bizim huzursuzluk ve ateş yaptı ateş geçti ishal oldu ne calpol ne Parol sadece ılık duş geçirdi ateşini 39 olmuştu :((
Deletedmom47 Deletedmom0015 Hırçınlık oldu ,uykularında irkildi ağladı ,uykuda yaptı aslında 2güne geçti o hırclıklık ama başka birşey olmadı şükür .
Deletedmom0015 Ugggg sabhtan berı uyumadı çok ağladı bacakları mı agtıdı bılmıyorum sız carpol verdınuz mı
Ugggg Deletedmom0015 neden böyle bişey yaptın ben instegramda bı sayfada gördüm mesala sabah asi yapılmadan vermis ateşi çıkmasın diye bı çok kişi gerek yok belkide ateş yapmaz yazmış ben şimdi olctum 36 atesi
Toprakanam Deletedmom0015 daha vermeyin. Doktor etkisini azalttığını söylemişti. Karma aşılarda çaldık aşının tutmamasına bile neden olabiliyormuş. iki kere vermeyle birşey olmaz bence. Bebeğinizi rahatlatır uyutur.
Ugggg Deletedmom0015 bişey olmaz heralde ama ölçek nekadar verdin çok az veriliyor diye biliyorum eczacı özellikle demişti bana ama hatırlamıyorum şuan ne kadar dediğini bı çay kaşığı yada şeker kaşığı