Atatürk üniversitesine kaydolun tavsiyem kitap açmadan 9 aylık hamileyken girdim sınavlara bitirdim çünkü ünitenin sonundaki değerlendirme sorularını soruyorlar şıkları bile değiştirmiyorlar sınava giderken arabada her ünitenin sonuna bakardım. Taktik de şu cevap anahtarından önce doğru cevaba bak. Diyelim cevap b soruyu oku sonra b şıkkını oku diğer şıkları hiç okuma 3 4 kere tekrar et beyin kodluyor soruyu görümce direk elim o şıkka gidiyordu her sınavı 5 dk da bitirdim gözetmenler bile şaşırırdı. Doğumdan 1 hafta önce girdim sınava o halde geçtim. Bütün arkadaşlara anlattım böyle yapın diye senelerdir sınıfta kalanlar vardı benim taktiği uygulayanlar o sene mezun oldu. Direnenler hala haftalar önce üniteleri ezberlemeye çalışıyor. Zaten ev hanımıysan alt yapın yoksa çalışsan da olmuyor derse benim dediğim gibi yap çok kolay.