Nisanannesi1 Momm12 bianda kendi geçiyor 1 ay kadar oldu şampuan kullandım taradım derken bianda bitti
nisaylmz Momm12 ince sık sık eskiden bir yatakları olurdu ya onun tarzında bir şeyle olur diye düşünüyorum
sedaykn Momm12 Evet önce tarayın sonra banyo. Hatta hiç ıslatmadan şampuanlayın. Sonra yıkayın saçını.
Momm12 sedaykn canım tarak yoktu bende parmaklarımla masaj yaptım biraz çıktı sonra duş aldı şampuanla yıkadım ama o yağı tam gitmedi gibi en son da ıslak biraz taradım kuruttum tekrar taradım
sedaykn Momm12 Su değdirmeden direkt şampuan sürünce yağlı kalmıyor. Aklınızda bulunsun. Bir dahaki sefere öyle yaparsınız. Taraksız da çok çıkmamıştır. Çünkü onları hafifçe kazımak gerekiyor.
29052021 Momm12 banyodan 1 saat önce zeytinyağı sürüp bekletin daha sonra normal bir şekilde banyosunu yaptırın kısa bir süre sonra yok olacaktır..
Bubenimoykum Momm12 eczaneden dermoskinin baby care saç derisi losyonunu aldım, 40 günlük bebeğimin kașı o kadar kötü konak oldu ki yara gibi bu losyonu sadece 2 defa sürdüm ve inanmazsın tertemiz oldu tüm kabuğu attı