Tugba_tasdemir Blackcloud İşte belli olmuyo ya insan bilemiyo kokuda alamayınca korkuyo en büyük belirti öç Ya
Blackcloud Tugba_tasdemir Aşıdan kaynaklı olduğunu anlamıştım hemen, Allaha şükür iyi olmaya başladım biraz daha.
bayankitapkurdu Blackcloud bende ateş ishal olmadı ama kalan saydıklarınızın hepsi oldu 27 si oldum ben de aşı. Çok şükür bugün daha iyiyim. Aşının ertesi günü başladı bi de
Beyziikoo Blackcloud Aşının etkisi bu kadar sonraya çıkmaz hemen belli ediyor kendini. Allah korusun ya coviddir ya da mevsimsel bir hastalık. Çok geçmiş olsun 💐
Blackcloud Beyziikoo Olanlar varmış canım, yazan arkadaşlar var. Muhtemelen üşüttüm belkide sağol bu arada.🌱
Kimkibu Blackcloud ben parol içtim günde 2 defa 2 3 gün içinde geçti benim.. bende 2. Aşıdan sonra benzer şeyler yaşamaştım