Blackcloud mucizelerin_annesi Aşı covid olmayı engelliyor demiyorum canım zaten, aşının yan etkisi olabilir mi demek istedim bende.
mucizelerin_annesi Blackcloud ay özür dilerim cnm bende öyle diyorsun sandım uykusuzluktan okuduğumu bile algilamiyo beynim😂😂 yan etkisi bir hafta kadar olmuştu eşimde ama herkesde farklı tepki veriyormuş
Blackcloud Minikbirkalp Eşim çalışıyor canım, bebeğimi bırakacak kimsem yok zaten bir kaç gündür böyleyim, Allahtan ağır geçmiyor.
Minikbirkalp Blackcloud anladım cnm bende çok baş ağrısı oldu ilk defe baş ağrısı çektim pazar günü arabada klima açıktı o gün ağrımaya başladı sende de oldu mu baş ağrısı şuan önceye nazaran çok daha iyiyim
Blackcloud mucizelerin_annesi Sorun değil canım, zaten bir kaç gündür böyleyim kimseyle görüşmüyorum.🥲🤧
Cagla1903 Blackcloud Virüs Belirtisi bunlar Benimde böyleydi grip oldum sanıyordum Burun akıntısı hapşırma sesim değişti koku tat yok gribim sanıyordum sonra vücudum agriyinca bide 1 hafta dır geçmeyince gidip test verdim doktora grip deyince direk bakmadan teste yolladılar virüs belirtisi dedi. Şuan pozitif im karantinadayim Bende sürekli annemlerdeydim yanyanaydik dip dibeydik benden sonra onlar verdi onlar negatif çıktı öyle demeyin gidip test verin
Blackcloud Cagla1903 Canım ben aşının yan etkisi mi diye soruyorum, kimseyle görüşmüyorum şu an zaten.
Blackcloud ŞU AN GARİP ŞEKİLDE KOKU KAYBIM DÜZELMEYE BAŞLADI, BİR DAHA KÖTÜ KOKUDA ALSAM ŞİKAYET ETMİCEM.🤧🥲😬😬
Blackcloud Minikbirkalp Sağol canım zaten afedersin burnumun akıntısı yüzünden alamıyordum muhtemelen kokuları, yeni yeni düzelmeye başladı koku kaybım yok olmaya. Sevindim şu an.😬
Minikbirkalp Blackcloud ya ne güzel benim de iki gündür burun akıntım var ama koku kaybim olmadı çok net koku alıyorum 🤣🤣
Oyku123 Blackcloud salgin varmiş kimden duysam bu belirtiler var . bende oleyim 2 haftadir iyileşemedim testimde negatif geldi
Blackcloud Oyku123 Evet canım doğrudur, zaten koku kaybım yeni düzelmeye başladı bugün biraz iyiyim, bir kaç gün önce burnum falan çok akıyordu bugün elhamdülillah düzeliyorum. Sizede geçmiş olsun.
Blackcloud Splash-Splash-Love Sağol balım, olabilir gece üstüme örtü falanda örtmüyorum belkide üşüttüm.