Arkadaşlar yok mu bunun bir çaresi?
Ballı su, ıhlamur (hattanıhlamura bile bal koyuyorum) ılık su veriyorum. Ama yok uyurken krize giriyor yavrum. Bana bir care ne olur. Bir genız akıntısı sorunu yasadık. Hala ıburamın zero kullanıyoruz. Ama kuru oksuruk var. Nasıl gecırebılırım.