Selam güzel anneler. Az önce bir postta denk geldim kadın çocuğunun beş aylık olduğunu ve 2 uyku yaptığını yazmış 😦 postu kaybettim yazacaktım nasıl yani ? Varmı böyle 2uyku yapan çok az değil mi yada benim kızım mı çok uyku yapiyo 🤔 benim kızım 4 uyku yapiyo gün içi 2 öğleden önce 2de öğleden sonra çok nadir 1saati geciyo uyku süresi. Ama bir kaç haftadır gece uykusuna yatirmakta baya zorluk çekiyorum hatta dün gece tüm ugraslarima rağmen uyumadı açıktı mama içip öyle uyudu. Normalde en geç 8 9 dedi mi yatakta uyumuş olurdu zorlamazdi ama dediğim gibi şu 2 haftadır kan kusturuyo resmen 🤦🏻♀️ varmı bizim gibi olan? Şimdiden teşekkürler 🌷❤️