Ihlamur içirin çok iyi geliyo öksürüğe. Tereyağını eritin yakmadan içine pekmez koyun ılık ılık içirin.zeytinyağına sarımsak rendeleyip 2 saat bekletin sadece yağını ayak altlarına masaj yapın çorap giydirin. Bildiklerim aklıma gelenler bunlar geçmiş olsun. benimde 8 aylıkken kızım bronşit oldu geçen ay çok zorlandım .10 gün uğraştık iğneler serumlar hava sürekli hastanelerdeydik