Ask35tego çok gazluydı ilk doğunca 1 ay damla kullandık sonra ben kimyon çayı yaptım onu içtim günde 2 tane falan biraz biraz düzeldi şükür ama uykusu çok bozuldu geceleri falan gözleri acıyor öyle yatakta duruyor gündürlzer 10 15 Dk uyuyor bu arlar huysuz baya eli ağzında ağız suyu falan akıyor baya sizinki nasıl