Kızlar böyle evhamlanmayı hiç sevmiyorum ama oğlum 1 haftadır falan koltuğa tutunup kalkıyor. Ya da uyanır uyanmaz beşiğinin kenarına tutunup kalkıyor. Sorun şu ki bir kaç gündür ellerini bırakıp bilerek kendini yere atması. Mesela kalkar kalkmaz bize bakıp ellerini bırakıp hopppp yere düşüyor pat diye. Şaka gibi ama o kadar korkuyorum ki bişey olcak diye. Bi de niye böyle yapar ki bi bebek. Anlamadım gitti.