acemiannedrnm Merhaba anneler sezeryan doğum yapalı 2 ay oldu dünden beridir siyah neredeyse kan gibi az akıntım var bu konuda bilgisi olan var mı? Adet desem ilk gün hiç böyle koyu kanamam olmamıştı korkmalı mıyım yoksa önemsiz birşey mi bilemedim..