Cheddar cok harekeyki benim bebegim devamli kafasinj vruuyor arkasında yastik koysam bile surunup kaçıyor her yere giriyor 6 bucuk aylikken oturmaya basladi suan 7 aylik baya vurdu kafaisni inslalab bisey olmaz ya o postu bana atabilir misiniz ben bulamadimda