Yine ben hala odayı tam kuramadım. Odam küçük , bana kalsa sadece zebra ciZgili stor olsun istiyorum ama acaba tül yaptırsam mi bilemedim. Pencere yan binanın arka duvarına bakıyor hic manzara yada baska birinin göreceği alan yok. Siz neler yaptırdınız bir türlü karar veremedim. Fotograli yorumlar favorimdir 😍