Zeynepsare-Annesi Kızlar tavsiye edebileceğiniz yumuşatıcı var mı? kokusu uzun süre kalan? Yumoş kullanıyorum yıkayıp kuruyana kadar kokuyor dolaba yerleştirince bir müddet sonra kokusu kayboluyor sanki Vernel de kullandım o da aynı geldi sanki
Burcu60 Zeynepsare-Annesi bende ABC beyaz kullanıyorum kokusu uzun süre kalıyor bu kez bimden bulut aldım pembe konsantre oda çok gzuel kokuyor kalıcı
Deletedmom99886 Zeynepsare-Annesi Abimler Almanya’da yaşıyor, çamaşırları valizi açınca bile harika kokuyor, lenor kullanıyormuş. Bende alacağım ama trendyolda hep sahte demişler. Bende sorayım belki bilen olur lenor rossman da sayılıyor mu acaba?
Zeynepsare-Annesi Nazduruuu yumoş maviyi kullanıyordum sonra hamilelik başladı kokusu beni rahatsız etmeye başladı pembeye geçmiştim
Zeynepsare-Annesi Deletedmom99886 evet onu duymuştum ve rossmanda var diye biliyorum ama çokta emin değilim
mom1626 Zeynepsare-Annesi Aynı dertten mütevellit biri olarak Bingo sümbül veya manolya daha iyi gibi şimdilik.
Petiloo Kullanmadığımm yumuşatıcı kalmamıştı ne kadar dökersem dökeyim gelmiyordu kokusu sanki. Peros’un SARI renkli olanını alın. Yanii kesinlikle alın o kadar diyorummm 3 gün gitmiyor. Nevresimleri yikadim yengem bayildiiii bu nasil güzel bir kokudur diyo😂😂😂
zeynepbalci Zeynepsare-Annesi yumuşatıcı astım yapıyor diye duyduğumdan beri kendime de kullanmayı bıraktım valla bebeğime hiç almadım
Zeynepsare-Annesi zeynepbalci 4 aylık kızım var onun eşyalarını duru granülle yıkıyorum ama kendimize kullanıyorum yumuşatıcı
kirazcicegim Bingo kırmızı, siyahlar Abc kamelya aşkı, renkliler ve beyazlar 🌺 Konsantre olmamasına rağmen uzun zamandır kullanıyorum gayet başarılı kalıcılıkta