Bebeğim 4.5 aylık şimdiye kadar hep memedeydi sürekli ama emmesede ağzında kuru çekerdi ama şimdi 2 2.5 saatte bir uyku öncesi ya da sonrası emiyor aralarda verdiğimde istemiyor emiyor Dediğimde cok bir şey değil yani. Siz ne sıklıkla emziriyorsunuz bu aydan sonra böyle mi gider artık aslında hep böyle olsun istemiştim 😂 hem meme de süt dolsun diye. Sizde yaşadınız mı bu bir süreç mi yoksa kalıcı mıdır ? 🙃