Oğlum 1 hafta sonra 3 aylık olacak , geçen hafta grip oldu buna bağlı olarak sütüm azaldı ve ben Mamaya başlamak zorunda kaldım. Ama ondan önce de zaten meme reddi yaşıyorduk meme emerken bağırmalar , ağlamalar , memeyi iteleneler. Şuan mama artı meme olarak ilerliyoruz.Uykulu olduğu zaman memeyi Alıyor ama ayıksa memeyi reddedip biberon istiyor. Benimle aynı durumda olan var mı ? Neler yaşadınız n’aptınız ? Ben mamayı bırakıp tamamen anne sütüne dönmek istiyorum.