Baby01 Tatile gitmeyi düşünüyoruz.bebeğimiz o zaman 8 aylık olacak.Her şeyi yiyen bir bebek değil çorbayı falan güzel içiyor.Gideceğimiz otelde bebek menüsü yok.Bana fikir verebilir misiniz? Çorbaları sıcakkrn kavanoza koyup yeni kapakla kapatsam kaç gün dayanır? Sizler neler yedirdiniz
ikizlerinannesi2985 Baby01 ben de 8 aylıkken gitmiştim. Yanıma kavanoz maması almıştım. Baya kurtarmıştı bizi.
Elfydr Baby01 otel de ne yemek çıkıyorsa onu yedirdim . Corba , yogurt, meyve , et, tavuk hersey vardi. Birde hersey dahil otellerde genelde diyet köşesi de vardır. Orada haşlama sebze de bulabilirsiniz.
Elfydr Baby01 ben sorun etmedim . Daha iyi bir alternatifim yoktu malesef. Zaten aşırı aşırı tuzlu değildi hicbirsey. Gideceğiniz otele de bağlı.acikcasi. birkac arkadaşımın bebeğime yedirecegim diye rica edip asciya corba yaptırdığını da biliyorum. Restorant in ascisi ile konuşabilirsiniz.
jap Baby01 siz bi bakarsınız tadına azsa ona göre verirsiniz ya da vermezsiniz. Tuz konusunda karar sizin😊
Alpbeybi Baby01 biz tatildeyiz. Arkadaşımın bebeği 8 aylık. Haşlanmış sebzelerden çorba yapmalarını rica ediyor yapıyorlar blenderdan geçirip. Çatalla ezip veriyor. Meyve falan veriyor 🙌🏻
Nrnfth Baby01 9 aylikken gittik biz sabahlari zaten yumurta peynir salatalik yiyodu oglen corba meyve aksamda balik verdiğim oldu tavuk sebze yogurt yedi
Gizemensar Baby01 bizde ayin 18 inde gidicez tatile ben ce en uygunu hersey dahil olanlar yani 7,24 yemek verenler bu şekilde tercih edin oteli ve bir çok yemek çeşidi oluyor
Baby01 Gizemensar Bizimki de öyle bebeğim pek iştahlı değil de ondan korkuyorum.Siz nereye gideceksiniz
Gizemensar Baby01 mersine gidecektik sonra alanyaya gitmeye karar verdik canim benim bebegimde oyle iştahsızlık bakalim nasil olacak