Arkadaşlarım oğlum 10 aylik cok fazla ek gida yemiyor corba ufak tefek bulgur ayran falan yiyor geceleri falan gunduzde daha cok mama yiypt bebelac yiyor dogdugundan beri oda şuan 500 gr 62 ₺ az once bimin mamasindan aldim 40 ₺ bi birinden bi birinden yedirsem olur mu iki ayri mama kulanmak