Metehanim Benim oğlumdada 1 aylıkken başladı doktor sürekli nemli tutacaksın hergün kısa duşlar aldırcaksın çok kurulamadan nemlendir dedi bioderma şampuan ve cosmed isminde bir krem verdi ama hiç geçirmedi oğlumun kızarıklıklarını.sonunda özel bir alerji doktoru bulduk ona gittik kaleidon isminde bir damla kullanıyorz bağırsaklara hitap ediyor ve her duştan sonra popo arasına kadar heryerine beyaz vazelin kullan dedi okadar rahatladıki oğlum eskisi gibi kızarmıyor şuan vücudundan daha cok sadece boynunda oluo bazı kıyafetlerin temas etmesiyle sanırım oda. oralarada advantan krem verdi (kortizonlu ama kızarıp huzursuz olmasından iyidir) korkma ince şekilde sür gıda alerjisine dönmesin dedi bu doktoru bulana kadar mustela ve benzeri atopik kremleri kullandım cok rahatlatmamıştı pahalı kremler yerine saf parfümsüz vazelin duştan snra kullanmanızı hepinize öneririm bütün vücuduna.jahnsos babyninkini kullanıuorm ben parfümsüz bilginize
Aysenil_ Metehanim dediğiniz gibi benim kızımonda gözlerinde kızarıklık var dün bütün gece ağladı kaşıdı yüzü kıpkırmızı 5ten beri uyanığız doktor arıyoruz şuan çocuk doktoruna mı gidilmeli alerji doktoruna mı?
Metehanim Coresatinide bize sadece göz kapaklarına sürüyim die verdi nekadar etkisi var onu çözemedim çünkü hep hafif bi kırmızı göz kapaklarımz bizim malesef
Metehanim Aysenil_ İlk ay teşhisi cocuk doktoru koydu ve bizi cildiyeye yönlendirdi ikinci ay muanesindeki çocuk doktoru alerjiye yönlendirdi bizi test yaptılar alerjiye gitmeniz daha iyi olabilir cnm
Metehanim Aysenil_ Ankaradamısın ben ankaradayım konu açmıssın sanırım kesinlikle alerji ve çocuk doktoru hande alp'e gitmeni öneririm
Aysenil_ Metehanim teşekkürler ferhat bey alerji uzmanıymış muyanesinde test yaptı birçok şeye alerjisi var kızımon en çok tavuk badem kırmızı et süt ve süt ürünleri ve bademmiş
Metehanim Aysenil_ Kızınız kaç aylık testi nasıl yaptı ay özelden konuşma şansımız varmı ya baktm ama msj göndercek yer göremedim
Aysenil_ Ayazmiran tavuk,badem,yumurta ve süt ürünleri yüksekmiktarda kırmızı et orta. Tabi ıspanak,domates,çilek,kivi ve muz da yemiyecekmişim
Aysenil_ Jrarya Elisa2202 Ygmr_izm ilaç öncesi şöyle bir sıralamamız var önce küveti doldurup yarım saat bebişi suda bekletecez sonra kurulamadan sarı kantoron yağıyla masaj yaparsk nemi hapsedecez bioderma cicabio pommade lezyonlu bölgelere sürülecek bioderma atoderm diğer bölgelere allorset damla kaşıntısı olduğu için hergün 4 damla verilecek 2 saat aradan sonra lezyonlu bölgelere fucicort antibiyotikli merhem vücudunu nemlendirmeye linola sürekli vücudu nemli olacak şampuanı mustela stelatopia almıştık şimdilik kullanın bitirince la roche alın dedi
Ygmr_izm Benim annemde var beyaz dut kaynatıp elini 10 dk bekletiyor bepanthol kaşıntı giderici egzama için krem var onu aldık pamukla da sürülebilir dut suyu
Jrarya Aysenil_ coresatinin pembesini kullandık bizde işe yaramamıştı mustelanın stelatopia kremi aldık hemen geçirdi birde mustelanın kırmızı olan hassas ciltler için olan şampuanını kullanıyoruz