16 aylık olucaz bir ay önce rahatsızlandı ondan beridir burnu sürekli tutuluyor bir ara geçer gibi olmuştu fakat yok ne yapıyorsam hep tutuluyor sürekli açmak zorundayım aspratorle dolaşıyorum doktor deloday şurup vermişti mevsimsel alerji için akıntı v.s bı işe yaramadı bazen susam yağı sürüyorum ne yapıyorsam yok akıyor dolu bazense hapsiriyor arada böyle uzuuun süren oldu mu lütfen önerilerinizi yazın ne iyi gelir ne kullandınız geçti???