Rumeysaaaras Bebeğim 2 aylık eli hep ağzında arada salya akıtıyor damakları kaşınıyor belli. Bu ayda bu olur mu diş belirtileri için daha erken değil mi. Çözüm için ne yapabilirim daha küçük diş kaşıyıcı tutamaz ben tutmaya çalışıyorum ama çok verim alamıyoruz
Purple13 Rumeysaaaras olabilir tabi diş ile doğan var ama büyük ihtimal diş değil elllerini keşfetmiştir
Alpbeybi Rumeysaaaras diş değil ellerini keşfediyor çok doğal. Salyası da normal. Engellemeyin soksun gelişimi için güzel bişey
Rumeysaaaras Purple13 ellerini keşfedince de mi elleri hep ağız da oluyo. Ay ben onu bilmediğim için aklıma diş geldi hemen 😂😂 bide aç diye düşünüyordum 😂
Purple13 Rumeysaaaras acıktığı içinde olabilir Tokkende yapar keşfetmiş ellerini. 2 3 aya ayaklarınıda keşfeder ayaklarını ağzına sokar😂
Rumeysaaaras Purple13 emdikten sonra da yapıyodu bende sütüm mü yetmiyo diye düşünmüştüm sonra baktım sürekli yapıyo diş geliyo herhalde dedimmmm 😂