Grlnl Bugün yaşadığımız yerde hava kapalı. Benim bebe bu havalarda uyuyor sürekli normal de 2-2,5 saat uyanık kalır sonra bi yarım saat 40 dk max uyur. Böyle havalarda çocuğu bir uyku alıyor 😂 4 buçuk aylık. Sizinkilerde öyle mi?
Zeynebinannesiii Hangimizi almıyor kiii😄😄 hava burda da kapalı istanbuldayız bütün gün yatmak istiyorum 🙄🤷🏼♀️