Nuranliya Kızım çok kötü öksürüyor ve balgamı çok var doktor yazdı bu ilacı dünden beri veriyorum daha bi etkisini görmedim kullan var mı anneler balgamda çıkarıyor mu bebeğimi öyle görünce içim acıyor ya😞
Taftafgiller Nuranliya biz kullandık canm kızım bronşit oldugunda doktor vermişti faydasini bi kac gun sonra goruyosun balgamlo oksuruge ceviriyo balgam atması gerek çünkü kullaniyosan faydasini gorursun merak etme
Deletedmom115 Nuranliya Bende oğlum bronşit olduğu zaman aldım gerçekten faydası oldu hemen olmasını beklemeyin zamanla inşallah
Hohomoromu Nuranliya evet canım kullanmıstım antibiyotikler ortalama 48 saat içersinde etkisini gösteriyor
Toprakanam Nuranliya oğlum 2.5 aylıktı kullandık. 10 gün boyunca 12 saatte bir hep aynı saatte. Uyurken kafasını yükseltip ağzına sıkıyordum. Faydasını gördük ama öyle balgamını atmadı hemen. Sürekli burnunu serumla açıp aspiratörle çekiyordum. O daha rahatlatıp balgamı azaltıyordu.
Yusuf Nuranliya ben kullandım kaç gün kullanması gerekiyorsa o güne kadar etki ediyor bizimki dört günde gecmisti