Esrvl
Merhaba ben ilk aylarinda aptamil kullandim iyiydi sonra gaz sancilarindan fln doktorumuz hipp combiotic önerdi o çok çok bebeğime yaradı hem kabız olmuyordu bebeğim kilo aliyordu malum fiyati cok yuksek bide hipp mamayi tuketirken çok sık acıkıyordu 3 4 gunde bitiyodu yetistiremedigimizden bebela golda gectik bebelac hic yaramiyo bebegime suan ek gida arti mama gidiyoruz yani mamayi sirf hani bagisìkligi ici ve doktorlar 2 yasina kadar anne sutu yoksa formul mama dedikleri icin kullaniyoruz ek gidayi ne zaman arttirdim kizim daha iyi kilo almaya basladi herkesin bebisi bir olmuyo kimisine yariyo kimisine yaramiyo bu sekilde oldu bizde🤷♀️🥰