Thutik hanımefendi benim işim bu. Ben 4 yıl beden eğitimi bölümü okudum, üzerine 2 yıl da tahsil yaptım. Bence bu yorumu yapmak en çok benim hakkım! Yapabilirsiniz derken kasıt, şiddeti yüksek bir antrenman değil, kendini yormadan, kendi vücut ağırlığı ile KALİSTENİK yapılan antrenmandır.
bknz: KALİSTENİK: durma, kavrama, itme gibi büyük kas gruplarını (kaba motor hareketlerini) çalıştıran çeşitli hareketlerin yapıldığı bir kuvvet antrenmanı şeklidir. Bu egzersizler genellikle ritmik olarak ve minimum ekipmanla, vücut ağırlığı ile yapılır.