Merhaba kızlar bebeğim 7 aya girmesine 1 hafta kaldı normalde çorbayı akşam veriyordum ama onu öğlen öğününe çekip akşam meyveli gece manası yapmak istiyorum. Oğlum kesinlikle şeftali muz armut falan yemedi eline verdim sevmedi çatalla verdim sevmedi . Siz nasıl mama hazırlıyorsunuz