Canım benim bebeğim de 23 Nisanda doğdu ilk 2 gün anne sütü gelmediği için mama vermek zorunda kaldım ne yazıkki sütüm geldiğinde de göğüs uçlarımın küçüklüğü ve mama ile beslemeye başlamak bebeğimin göğsümü istememesine sebep oldu ama Bebek ile ten teması çok önemliymiş gerçekten bebeğimin çıplak tenime dokunmasını sağladım yani annesinin kokusunu tekrar öğretmeye çalıştım ve memeyi ağzına verirken sağdığım sütten enjektör ile ağzına damlattım sütün memeden geldiğini anlaması İçin oldukça işe yaradı şimdi maşallah 2 göğsümü de emiyor inşallah sende de işe yarar