Zaaf 2,5 aylik bebegim 40 gunden beri kabiz yapamadikca catlak olustu testleri normal cikiyor ama makattaki catlak yuzunden ikinirken cani yandigi icin yaomiyor kakayi 3 gunde bir fitille yaptiriyorum zeygin yagi fayda etmedi ,mama degistirdik yone degisen olmasi gliserinli kansuk adinda fitil var ceyregini atiyorum poposuna 2 dakka icinde dunya kaka yapiyor. Popodaki catlak icinde dr kren verdi 2 tane 3 hafta kullanacagiz bakalik ins ise yarar.