Ortmenanne16 Merhaba annelerim ben doğum yapalı 1 hafta sonra 6 ay olacak. Hala regl olmadım. Sanki olsam rahatlayacağım gibi hissediyorum. Ne kadar hareket etsem de tartıda kilo da veremiyorum regl olmamanın buna etkisi var mıdır sizce fikirlerini nedir ???
asell03 Ortmenanne16 valla ben de doğum yapalı 4ay olcak olmadım adet söktürücü kullansam nolur diye düşünüyorum 😁 ben de kilo verdim ama geri aldım sanki regl olsam böyle temizlencem kilomda gidecek diye his var içimde 😁
etipuf Ortmenanne16 zannetmiyorum kilo vermeyle alakası olabileceğini, 5 ay 18 günlüğüz hamile kaldığım kilodan 9-10 kilo daha verdim 😶
Birminikprensesannesi Ortmenanne16 kiloyla alakalı olduğunu sanmam iki aylık kan hamile kaldığın kiloya düşmüştüm. Emziriyorsanız adet görmemeniz normal.
Ortmenanne16 asell03 ben kendimi şiş ve huzursuz hissediyorum keşke olsam ama doktor 1 yıl olmaması normal dedi
asell03 Ortmenanne16 ben de öyleyim işte regl olmadan karnın şişer ya olunca rahatlar eski haline döner sezaryen doğum yaptım şu sıralar acayip canımı yakıyor dkiş yerim düğümlerin olduğu yer acıyo