Kızım 3 ,5 aylık 4 dolduracak yakın zaman da .
Doğduğundan beri memede uyur koyarım uyur geceleri sadece acıkınca,veya gazıolunca kaka yapmak için yani kalkar.Son zamanlarda kendi yatağında yatmadı hemen uyandı anne yatağı yanı ama kıpır kıpır dönüyor ve yatakla birleşim yerine kafası vs gelince uyanıyor kendi yatağımıza aldım emzirip yanımızda yatıyor .Ama ben verimli uyuyamıyorum pek emzik varken daha rahattık .3 aya girince emziği kendi bıraktı çok direndim uyurken alsın diye şimdi emzik gibi dalana kadar beni kullanıyor .Ne yapabilirim yatak için park yatağı var onu açıp koyucaz daha büyük belki orda rahat eder ama peki ya emzik olayı ?5 aydan önce de kendi kendine dalmayı bilmediği için eğitim olmaz diyorlar bilemedim ne yapalı?