Kızlar ben Şubat ayında doğum yaptım . 40im çıkana kadar kanamam hep vardı sonlara doğru azalmıştı. 40 im çıktıktan ikingun sonra normal adet gördüm . Ve bir daha hiç olmadım 3 ay önce çok hafif lekelenme oldu .
Geçen hafta yine aynı şekilde lekelendim .
Bugün tekrar leke geldi 🤷🏻♀️ korunuyoruz ama korkmuyorum da değil yani gebelik fln değildir dimi 😱 Allah olmayanlara versin öncelikle isteyen herkese nasip etsin 😃 benim çok zordu doğumum ikinciyi düşünemiyorum da panik yaptım 😃🙈 akşam test yapicam da normal mi lekelenmek ??