brolarim Daha önceki gebeliğimde üyeliğim vardı ama unutmuşum şifreyi kullanıcı adımı 🥰🥰 şimdi tekrar hamileyim 18 haftalık erkek bebeğe ve oğlum 22 aylık adı Akın uyumlu isim önerileriniz var mı 🥰💙
Yelda35 brolarim Çınar çok severim anneannem bir daha çocuğun olursa Çınar koy der kız erkek fark etmez Çınar olacak bir daha Allah nasip ederse
brolarim Yelda35 çınar hem bi yeğenimin adı hemde bir kuzenimin oğlunun adı çınar akın şimdi benimde ilk oğlum akın oldugundan kıskanılıp koyuldugu düşünülebilir yoksa gerçekten güzel isim
brolarim harley bende anıl arın aren diyorum ama biraz daha duymadığım güzel isimler vardır belki diyede bekliyorum