Serrns Bizimle yatiyo kızım büyük yatagimiza birleşen beşik önerisi istiyorum sizler hangi marka ne kullaniyorsnz
aybarsmomm Serrns anne yanı beşik kullanıyorum yatakla birleşiyor aynı zamanda ayrıda kullanılıyor bebeğim hiç yatmadı sıfır yani eğer almayı düşünürseniz satabilirim ?
eylul87 Serrns benim beşiğim normal ahşap beşikti korkuluğunu çıkarıp yatağın altını battaniyeyle flan doldurup ken yatağımın hizasında yaptık 25 aylık oldu hala bizimle uyuyo.
Verammmm Benim kızım 4 aylık yatağa birleştirilen beşikle yatak arasına kafasını sıkıstırıyo o kadar dönüyor ki uyurken o yüzden mecbur orayı kapattık normal beşik olarak kullanıyoruz sadece 4 ay rahat ettik malesef 🙈
hlebz5255 Elele baby markasının anne yanı park besiği var ben cok memnunum isterseniz sitesinden bi inceleyin :)
Serrns anayimbenn kaç yasına kadar kullanır 60×120 olanları var 5 yasa kadr istiyorum sizinki büyükmu onerirmismz
yaseminoztrk Serrns yoyko Park Yatak çok memnunum keşke doğduğunda alsaydım. 3 ay sepet beşikle neler çektim yatmamıştı doğru dürüst