ozgyrs Kızlar 3 mayısta doğum yaptım. Dünden beri başım bana resmen yük oldu kahve , çikolata, ağrı kesici hiç bişe etki etmiyo. Bebeği kafamı eğerek alamıyorum yatagından☹️ Çözüm yok mu?
Sibellaa ozgyrs geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün. Ben tamol içmiştim doktorum öyle demişti geçmişti ama doktorunuza sorsanız bi
Hohomoromu ozgyrs Hemen hemen herkeste oluyor canım kahve tüket ağrı kesici başka çare yok bi süre sonra geçecek clk gecmıs olsun ağrın şiddetlenmede iç ki ağrı kesiciyi şiddetlenmesin 👍
ozgyrs Sibellaa Hohomoromu Caglas genel anestezi yapılsaydı keske demeye basladım ☹️ Öncedende hep basım agrırdı ama bu kadarı ilk defa oldu 😑
Caglas 1 hafta sürmüştü benimde çıldıracak gibi oluyor insan normal bi ağrı değil çünkü banada kahve kola sürekli demişti ama maalesef fayda etmiyor 😏