Bu gün 3.gün oyun oynamayı seviyor sınıfta çocuklarla ama öğretmenini sevmedi sanırım.. onun oynatmaya başlamasıyla ağlıyor bağırıyor durmuyor. Her neyse gittikten 15 dk sonra hop arkamdan getirdiler aşağı. Sonra müdüre hanım sizde çıkın onunla beraber dedi. Küçük bebeğimde var aldım kucağıma çıktım öğretmen sınıfta durmamamı söyledi kapının önünr çıktım merdivene oturdum kucağımda 9 aylık bebe baya zorlandım o durmuyor fln oğlum beni gördükçe ağlıyor derken daha 1 saat dolmadan size bu günlük bu kadr yeter dediler.. hayır anlamıyorm şimdi bu çocuk haftaya tam gün nasıl kalıcak? Sınıfa da sokmuyor öğretmen girme meraklısı değlim zaten . Ama napcamı bilmiyorm. Hiç konuşmadığı için istiyodum ama pek faydası olacak gibi değil. 1500₺ aylık.. kolay değil. Nörolojiye hiç götürmedim bi nöroloji ye göstermek ve ardından bi problem yoksa kendi kendine konuşmasını beklemeyi düşünüyorum.. sizce napmalıyım?