Benim oğlum doğduğundan beri hep huzursuz iştahsız sürekli hasta tam düzeldi diyorum bu aralar sebepsiz yere ağlama krizleri başladı bişey ister veriyorum biseyi bahane edip ağlıyor saatlerce susturamiyorum ben de ağlamasına hiç müdahale etmiyorum tükendim artik gücüm kalmadı yemesi yok 6 da uyanıyor ağlama krizleri tutuyor burun akıntısı durdu dedim bu seferde ishal artık ne yapacağımı nasıl baş edecegimi bilemiyorum oturuyorum ben de onunla beraber ağlıyorum 😔