Sibell777 Elisa77ebru canım normalde 8 aylıkken deniyor ama ben 5.5 aylıkken koydum valla suan 8.5 aylık nerdeyse yürüyecek sürekli tutunarak ayağa kalkıyor bir koltuktan diğer koltuğa geçiyor ganyan yürüyerek ne bleyim ama normali 8 diyorlar 🌼
melike5461 Elisa77ebru benimkide 4 aylık iple çekiyorum yürütece koymayı en azından oyalanır 🤣 6-7 ayda koyulur bence
Leman01 Elisa77ebru 7 aylıkken koydum doktor çok önermiyoruz ama illa alıp kullanmak istiyorum diyorsan 9. Aya kadar kullanacaksın sonra yasak dedi. Kendi kendine tutunarak kalması lazım demişti bizde öyle yaptık.